Я – педагог і особистість
Щоб бути чудовим
педагогом, треба любити те, що викладаєш, і тих, кому викладаєш
В.О. Ключевський
Найголовнішим рішенням у моєму житті був вибір професії. Я зробила його: стала педагогом за покликом серця. Тридцять три роки тому я ще не знала, що попереду мене очікує життя, сповнене хвилюваннями й радощами, безсонням і перемогами, сумнівами та величезною закоханістю у свою справу, щастям постійного руху вперед до нових творчих вершин.
Керуючись принципом – полюби дитину такою, якою вона є і, водночас,
допоможи їй стати кращою, - своє завдання, як учителя, вбачаю у створенні умов
для розкриття та розвитку активної творчої особистості школяра. Саме це вимагає від мене високого професіоналізму.
Працюючи в
школі, я весь час у пошуку прийомів та методів навчання, що допомагають учневі
не тільки успішно вивчати математику, але й відкривати свої здібності, досягати
поставленої мети, зміцнювати віру в себе. Я не тільки віддаю свої знання, зрозуміло пояснюю, проводжу цікаві уроки, я –
режисер, оскільки починаю кожен день з нової вистави. Урок – спектакль, де школярі – не глядачі, а головні дійові особи, від яких я отримую
зворотну віддачу, бо ж ніщо так не радує, як їх успіхи та досягнення.
Сьогодні я можу
говорити про здобутки і досягнення на вчительській ниві тільки завдяки тому, що
ставлю до себе високі вимоги. Запорукою успіху вважаю творчий підхід і високе
почуття обов'язку, а основою
своєї роботи – аксіому: учень – факел, який треба запалити. Тож для мене
вчитель – це не професія, це стан душі.
Немає коментарів:
Дописати коментар