Інноваційні технології
реалізації педагогічної ідеї
Освіта XXI століття – це
освіта для людини. Завдання сучасної школи – це виховання компетентної
особистості, яка володіє не тільки знаннями, професіоналізмом, високими
моральними якостями, але й уміє діяти адекватно у відповідних ситуаціях,
застосовуючи свої знання, досвід і беручи на себе відповідальність за дану
діяльність.
Впровадження в практику навчання диференційованого
підходу було здійснено з метою дати учням стійкі, глибокі знання, виховати
творчу особистість, здатну до саморозвитку та самореалізації. Визначальним принципом цього підходу
є орієнтація на оволодіння математикою як засобом розвитку
креативного мислення, необхідного в реальних життєвих ситуаціях.
Для досягнення
цієї мети у своїй педагогічній
роботі використовую інноваційні технології:
·
робота
в парах;
·
робота
в малих групах;
·
«Карусель»;
·
«Мозковий
штурм»;
·
«Мікрофон»;
·
незакінчені
речення;
·
«Дерево
рішень»;
·
«Коло
ідей»;
·
«Навчаючи
– вчуся»;
·
дискусія;
·
коментування;
·
ІКТ.
Дієвість і
результативність системи такої роботи підтверджують досягнення моїх учнів-випускників, які успішно
склали ЗНО, здійснюють навчання у престижних вузах і прагнуть до нових знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар